ارائه دهنده انواع طراحی سایت
تاریخ : سه شنبه 29 فروردين 1396
نویسنده : زهرا مرزبان

طراحی سایت و باید ها و نباید های آن : در مقاله ی امروز از سری مقالات آموزشی طراحی سایت " سایت کد " قصد داریم شما کاربران عزیز  را با نکاتی کلیدی مربوط به محتوای وب سایت در راستای دست یابی به بهترین نتیجه در بازار رقابتی موجود آشنا نماییم . در واقع طرف گفتگو در این مقاله اشخاصی که قصد دارند طراحی وب سایت شان را بهینه سازی کنند و افرادی که در حوزه ی طراحی سایت به نتیجه ی  مورد نظرشان نرسیده اند می باشد ، از این رو تا انتها با ما همراه باشید .

شناخت کافی از بازدیدکنندگان سایت :

این مورد را با یک مثال برای شما شرح خواهیم داد . فرض کنید می خواهید یک وب سایت اسباب بازی طراحی نمایید . مسلما رنگ ها و کلماتی که در این وب سایت استفاده می کنید نسبت به یک وب سایت آنلاین بانک داری کاملا متفاوت می باشد . در نهایت می توان نتیجه گرفت شناخت کاربران وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

به کار گیری جملات کوتاه :

در متن تان از جملات کوتاه اما مفهومی استفاده کنید . همان طور که می دانید شبکه ی اینترنت شبکه ای با سرعت بالا می باشد . بازدیدکنندگان یک طراحی سایت توقع دارند اطلاعات را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایند از این رو سعی کنید مطالب تان را چندین  بار مرور کرده و تا حد امکان کلمات غیر ضروری را حذف نمایید .

دقت در املاء صحیح کلمات :

وب سایت شما به هر زبانی که می باشد می بایست بدون اشتباه های املایی و دستوری باشد . برای اطمینان در این موضوع می توانید از کنترل کننده املاء استفاده نمایید البته نباید به طور کامل به آن متکی شوید و برای اطمینان کامل از خواندن و محک انسان نیز استفاده نمایید .

عدم استفاده از اصطلاحات حرفه ای در محتوا :

از به کار گیری اصطلاحات حرفه ای بپرهیزید چرا که بسیاری از مخاطبین تان را از دست خواهید داد . تنها در صورتی می توانید از اصطلاحات حرفه ای استفاده نمایید که وب سایت تان دارای مخاطبینی از گروه متخصصین باشد .

عدم استفاده از عبارات بی معنی در متن :

ممکن است در برخی از طراحی سایت ها استفاده از این گونه عبارات نتیجه ای مطلوب به همراه داشته باشد اما به طور کلی سعی کنید از  استفاده از این کلمات اجتناب نمایید .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 26 آبان 1394
نویسنده : زهرا مرزبان

سرعت بارگذاری و یا لود صفحه سایت، یکی از عوامل موثر در سئو و رتبه بندی سایت شما توسط موتورهای جستجو است. هرچه سرعت لود صفحه سریع تر باشد و مدت زمان کوتاه تری طول بکشد، کاربر رضایت بیشتری خواهد داشت در نتیجه این سایت از نظر گوگل مفید شناخته شده و رتبه بالاتری خواهد گرفت. هرچه سایت رتبه بالاتری کسب کند در صفحات اول نتایج جستجوی گوگل ظاهر خواهد شد و در نتیجه کاربران بیشتری از آن بازدید خواهند کرد.

در سال 2010 گوگل این فاکتور ( سرعت بارگذاری صفحه ) را به عنوان یکی از الگوریتم های موثر در سئو معرفی کرد. حداکثر زمان لود صفحه سایت 4 ثانیه است و این بدین معنی است که شما تنها 4 ثانیه برای جلب رضایت کاربر زمان دارید.

سرعت لود صفحه


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 26 آبان 1394
نویسنده : زهرا مرزبان

احتمالا هنگامی که برای طراحی سایت خود تحقیق می کردید به کلمه سئو برخورد کرده اید. آیا می دانید سئو چیست؟ و یا چه کاربردی دارد؟

سئو خوب به معنی موفقیت سایت و مفید بودن سایت برای کاربر است. در واقع سئو یعنی رتبه بندی موتورهای جستجو مانند گوگل. سئو کاران با شناسایی الگوریتم های گوگل، سایت شما را با موتورهای جستجو همگام می کنند در نتیجه موتورهای جستجو ( همچون گوگل) سایت شما را به عنوان یک سایت مفید شناسایی کرده و آن را در رتبه بالاتری در نتایج جستجو گوگل نشان می دهند.

سئو

از نظر موتورهای جستجو، سایتی می تواند در صفحه اول گوگل قرار بگیرد که کاربرپسندتر باشد. محتوای یونیک و خاص یکی از راه های جذب کاربر و مفید بودن سایت است. بنابراین اگر می خواهید در صفحات اول گوگل ظاهر شوید و کسب و کار خود را جهانی کنید با مشاوران ما در شرکت طراحی سایت مبنا تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: 0216123


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 26 آبان 1398
نویسنده : زهرا مرزبان

امروزه با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی و روی آوردن مردم به دنیای اینترنت، دیده شدن در دنیای مجازی می تواند تا حد زیادی به کسب و کار شما کمک کند. طراحی سایت یکی از راه های ورود به دنیای اینترنت است. داشتن سایتی جذاب و متفاوت می تواند افراد را برای بازدید از سایت شما ترغیب کند. طراحی سایت که امروزه به دلایلی که ذکر شد دارای طرفداران زیادی است، یک کار تخصصی است.

طراحی سایت

افراد و شرکت های بسیاری در حال حاضر در زمینه طراحی سایت و سئو در حال فعالیت هستند. اما چیزی که در انتخاب شرکت طراحی سایت باید در نظر داشت، سابقه و مهارت آنها در طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت است. یکی از شرکت ها فعال و موفق در زمینه طراحی سایت ، شرکت طرح و پردازش مبنا است. شما می توانید برای طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود به سایت این شرکت مراجعه کنید و یا با تلفن های زیر در تماس باشید.

آدرس سایت: http://sitedesign-co.com/

تلفن تماس:0216123


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید